فوت اولین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در پیرانشهر

سرویس آذربایجان غربی- مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان پیرانشهر از فوت اولین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ دکتر سید محمد حسینی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان پیرانشهر ضمن اعلام این خبر گفت: متاسفاته امروز صبح چهارشنبه ( ۲۸ اسفندماه) یک بیمار ۴۴ ساله ی ساکن شهر پیرانشهر که مبتلا به کرونا ویروس بود فوت کرد.

وی ادامه داد: این بیمار که با علائم کرونا و مثبت بودن تست وی در محل قرنطینه بیمارستان پیرانشهر تحت نظر بود علیرغم تلاش های فراوان کادر پزشکی بیمارستان، متاسفانه موفق نشد از این دوره سخت عبور کند و دار فانی را وداع گفت.

حسینی در ادامه سخنان خود به تمامی شهروندان شهرستان پیرانشهر و حومه توصیه کرد با توجه به وضعیت پیش آمده و فوت یکی از شهروندان مبتلا به کرونا ویروس در این شهرستان؛ ضمن خودداری از حضور در تجمعات با ماندن در منازل خود و رعایت نکات بهداشت فردی در قطع زنجیره این بیماری واگیر مشارکت جدی داشته باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیرانشهر ضمن عرض تسلیت به خانواده‌ی فرد متوفی اضافه کرد از همشهریان درخواست می شود موضوع کرونا ویروس را خیلی خیلی جدی بگیرند و بطور جدی از حضور در مراسم فاتحه خوانی فوت شده خودداری کنند چرا که بدون شک با شیوع و فراگیری آن با مشکلات فراوانی مواجه خواهیم شد.

شایان ذکر است که بر اساس آخرین آمار اعلام شده هم اکنون ۷ نفر در قرنطینه بیمارستان پیرانشهر بستری هستند که منتظر نتیجه تست آزمایش خود هستند.

کد خبر 256885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha