تمامی مدیران دالاهو تعطیلی ندارند/خوف تغییر وضعیت شهرستان می رود

سرویس کرمانشاه ـ فرماندار شهرستان دالاهو گفت: با عنایت به دستور صریح مهندس بازوند؛ استاندار کرمانشاه و در راستای خدمات رسانی به مردم، صریحا به مدیران محترم شهرستان اعلام می کنم که ما در این ایام تعطیلی نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، «کرم محمدی» ‌امروز در هفتمین جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت کرونای شهرستان بیان داشت: با عنایت به دستور صریح جناب آقای مهندس بازوند استاندار محترم و در راستای خدمات رسانی به مردم، صریحا به مدیران محترم شهرستان اعلام می کنم که ما در این ایام تعطیلی نخواهیم داشت.

فرماندار دالاهو با اشاره به وضعیت سفید شهرستان، آنرا نتیجه همراهی و همکاری مردم شریف شهرستان، اعلام موضع به موقع معتمدین متنفذین و تعطیلی و لغو مراسماتی که تجمع مردم را بدنبال داشتند، ضد عفونی و گندزدایی اماکن عمومی، غربالگری خانواده ها،تعطیلی مراکز تهیه و توزیع که بنا به صلاحدید بهداشت و درمان شهرستان می توانستند عامل انتشار ویروس باشند و به ویژه توجه آحاد مردم به آموزش دانست.

محمدی با اشاره به احتمال بازگشت جمع قابل توجهی از همشهریانی که در سایر نقاط کشور سکونت دارند، گفت: خوف آن می رود که این بازگشت و دید و بازدید ها، وضعیت شهرستان را دستخوش تغییراتی کند که به هیچ وجه به صلاح مردم شریف شهرستان نخواهد بود ، از این رو بازهم استدعا و تقاضای عاجزانه دارم تا این عزیزان سفر های نوروزی خود را حداقل به پایان فروردین ماه موکول کنند.

فرماندار شهرستان دالاهو ادامه داد: مردم و فعالان رسانه و فضای مجازی این مسئله جدی بگیرند و از همشهریانمان مصرانه بخواهیم تا عیدی ما را در عدم بازگشت در این ایام بدانند.

کرم محمدی در پایان گفت: در ایام تعطیلات شهرداران و بخشداران محترم مکلف به تداوم ضدعفونی و گندزدایی کردن محیط های شهری و روستایی هستند.

کد خبر 256877

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha