سربازان سفیدپوش وطن را یاری کنیم/ کرم محمدی*

سرویس کرمانشاه ـ شیپور هوشیار باش از هر کوی و برزنی به گوش می‌رسد، آژیر قرمز برای همگان به صدا درآمده است، برهمه تکلیف است که قهرمانان و رزمندگان این عرصه را با رعایت توصیه بهداشتی و هشدارهای پزشکی در یابیم.

کرونا ویروس در حال حاضر بیش از یکصد و بیست کشور جهان را به طرز فاجعه‌آمیزی در نوردیده و اکثریت جامعه بشری را درگیر خود کرده است.

متخصصان عرصه پزشکی به لحاظ سطح خطر پذیری این موجود و دشمن نامرئی و کشنده، از جدی بودن نبرد این ویروس با جان بشر سخن‌ها گفته و هشدارها می‌دهند.

در خط مقدم مبارزه و مقابله با این هیولای دهشتناک قرن۲۱، رزمندگانی قرار گرفته اند که بدون هیچ‌گونه جنگ افزار تدافعی و صرفا با لباس سفید برتن، به مبارزه نفس‌گیری با این غول بی‌شاخ و دم برخاسته‌اند. در این کارزار نابرابر وجنگ تن به تن، زنان و مردانی که قسم خورده اند تا در ارائه خدمت و انجام مسئولیت، بین آحاد بشر تفاوتی نگذارند، قرار دارند.

شیپور هوشیار باش از هر کوی و برزنی به گوش می‌رسد، آژیر قرمز برای همگان به صدا درآمده است، برهمه تکلیف است که قهرمانان و رزمندگان این عرصه را با رعایت توصیه بهداشتی و هشدارهای پزشکی در یابیم.

آنان شب و روز پای کار هستند، با خطر پذیری صددرصد، برای صیانت از سلامت ما بهترین و گرانسنگ‌ترین سرمایه خویش که همانا جان شیرین است را در طبق اخلاص نهاده‌اند. همه ما برای آنان ارزش و احترام قائلیم، برایشان دعا می‌کنیم، آرزو داریم کمترین آسیبی به آنان نرسد و در کارشان موفق شوند ، اما کادر پزشکی و پرستاری به کمک ما نیاز ضروری و فوری دارند، اینان می‌گویند: بهترین، کارآمدترین و برنده‌ترین سلاح مقابله با کرونا ویروس ماندن در خانه و دوری از تجمع است.

اینک و در آستانه سال نو و تعطیلات نوروزی، هزاران پزشک و پرستار و کادر اداری مجموعه‌های بهداشت و درمان کشور لحظات، ساعات و روزهای سرنوشت‌سازی را تجربه می‌کنند. بیاییم با عمل بدون چون و چرا به توصیه‌های سفید پوشان قهرمان ایران زمین، فرزندان شایسته این دیار را یاری نماییم.

مملکت ما در محاصره شدید اقتصادی است، آنانی که فریاد حقوق بشریشان گوش فلک را کر می‌کند، حتی در زمانه‌ای که ایران عزیز ما زیر بمباران شدید کرونا قرار دارد نیز، دست از تروریسم اقتصادی علیه ملت ایران بر نمی‌دارند ، در چنین اوضاع و احوالی فرزندان ایران در مراکز بهداشتی و درمانی در حال جنگ با وحشی‌ترین ویروس هستند.

با ترک خیابان‌ها و رعایت اصول بهداشتی آنان را یاری کنیم، این یعنی تلاش برای نجات ایران زمین. در اینجا به عنوان خدمتگزار مردم شریف شهرستان دالاهو، بر خود لازم می‌دانم تا از ورود به موقع و موثر سادات بزرگوار اهل حق که مراسم‌های مختلف پیش ‌رو را لغو نمودند و از روحانیت معزز شیعه و ماموستاهای گرانقدر_اهل سنت منطقه که با درک حساسیت و شرایط این روزهای کشور و منطقه تمامی‌مراسم عمومی ‌مذهبی را مانند نمازهای جمعه و جماعت را تعطیل نموده‌اند، صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

براین باورم که با صدور فرمان مقام معظم رهبری به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و تاکید معظم له مبنی برهماهنگی کامل با دولت و وزارت بهداشت، روند مبارزه با کرونا شتاب بیشتری خواهد یافت.

در پایان با تمام وجود و از عمق جان، در برابر ایثار و از خود گذشتگی و عظمت کار تاریخی کادر پزشکی و پرستاری و مجموعه ستادی درگیر با کرونا سر تعظیم فرود می‌آوریم.

این روزها نیز خواهد گذشت اما ما و آیندگان بعد از ما، هرگاه تاریخ این ایام را ورق بزنند، بدون تردید جان برکفان مقابله با این ویروس را ستایش و تکریم خواهند نمود.

* فرماندار شهرستان دالاهو

کد خبر 256706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha