پلیس کردستان با هرگونه تجمع در چهارشنبه سوری برخورد می کند

سرویس کردستان- فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: برخورد پلیس با برهم‌زنندگان امنیت جامعه در چهارشنبه آخر امسال سختگیرانه‌تر است چرا که تجمعات و گردهم جمع‌شدن به دلیل شیوع ویروس کرونا، جامعه را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، سردار علی آزادی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سنندج اظهار داشت: به دلیل شیوع کرونا و حفظ سلامتی مردم، برای ایام عید و چهارشنبه آخر سال در کنار مردم هستیم و اقداماتی را در برنامه داریم.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: امسال برنامه‌های انتظامی متفاوت از سایر سال‌هاست، سال‌های گذشته جشن‌های نوروزی در نقاطی از استان برگزار می‌شد که جشن بزرگ نوروزی در استادیوم ۲۲ گولان با همراهی مردم و در کمال آرامش برگزار شد.

وی گفت: امسال به دلیل انتشار ویروس کرونا و شیوع آن، باید در راستای حفظ سلامت مردم در کنار دانشگاه علوم پزشکی باشیم و با جلوگیری از اجتماعات نگذاریم سلامت افراد و جاعمه به خطر بیافتد.

فرمانده انتظامی استان کردستان تاکید کرد: از تجمعات در چهارشنبه آخر سال و شب عید جلوگیری می‌شود چرا که این موضوع تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا است، هر چند مردم باید خود رعایت کنند که مشکلات برخی استان‌ها گریبانگیر کردستان هم نشود.

وی ادامه داد: در چهارشنبه آخر سال گذشته ۷۵ نفر و در شب عید سال گذشته ۶۹ نفر مصدوم شدند، هرچند بستری‌های استان کمتر بود اما این موضوع بیانگر این است که برخی‌ها سلامتی خود را فدای لذت آنی می‌کنند به همین منظور امسال اقدامات پیشگیرانه خود را تشدید خواهیم کرد که آسیبی به جامعه نرسد.

کد خبر 256698

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha