فرماندار سنندج: ثبت اثر انگشت در فرآیند رای‌گیری الزامی نیست

سرویس کردستان- فرماندار سنندج و رییس حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره گفت: ثبت اثر انگشت رای دهندگان در فرآیند رای گیری در شعب اخذ رای این حوزه انتخابیه الزامی نیست و مردم می‌توانند با همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی بدون مهمور کردن انگشت اقدام به مشارکت در انتخابات کنند.

محمدابراهیم زارعی گفت: الزامی برای ثبت اثر انگشت در پای برگ‌های اخذ رای وجود ندارد ضمن اینکه کار رای‌گیری بدون هیچگونه مشکلی در حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره در حال انجام است.

وی با بیان اینکه فرآیند اخذ رای از ساعت هشت صبح امروز در سطح شعب این حوزه انتخابیه آغاز شده و تا ساعت ۶ عصر ادامه دارد، افزود: مشارکت مردم در انتخابات تاکنون خوب بوده و بر تعداد رای‌دهندگان بتدریج افزوده می‌شود.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه کار رای گیری بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، اضافه کرد: مردم حضور در پای صندوق‌های رای را به ساعات آخر رای‌گیری موکول نکنند چرا که ممکن است با مشکل و ازدحام جمعیت مواجه شوند.

زارعی با بیان اینکه امروز صندوق‌های سیار نیز برای جمع آوری آرای بیماران و شاغلان در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، زندان و مراکز نظامی حضور پیدا می کنند، یادآور شد: همه تلاش خود را بکار گرفته ایم تا زمینه حضور همه برای شرکت در انتخابات فراهم باشد.

فرماندار سنندج بر لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: حضور گرم مردم در پای صندوق‌های رای، موجب یاس دشمنان و تضمین امنیت و منافع ملی کشور است لذا درخواست داریم مردم حضورشان را به ساعات پایانی موکول نکنند.

براساس اعلام ستاد انتخابات استان کردستان در سایر حوزه‌های انتخابیه این استان نیز الزام برای ثبت اثر انگشت برداشته شده و این فرآیند به صورت اختیاری است.

کد خبر 254476

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha