176 هزار نفر واجد شرایط رای در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات/ حضور مردم پاوه در اولین ساعت امروز برای رای دادن

سرویس کرمانشاه ـ در انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه پاوه و اورمانات حدود 176 هزار نفر واجد شرایط رای داریم که برای اخذ آرای مردم این شهرستان ها 243 صندوق رای تعبیه شده است.

به گزارش خبرنگار کردپرس، با آغاز زمان رای گیری از ساعت 8 صبح امروز در سطح استان کرمانشاه، مردم حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات نیز همانند دیگر نقاط کشور در پای صندوق اخذ آرا حضور پیدا کرده اند.

در انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه پاوه و اورمانات حدود 176 هزار نفر واجد شرایط رای داریم که برای اخذ آرای مردم این شهرستان ها 243 صندوق رای تعبیه شده است.

از این میزان صندوق رای 70 صندوق آن در پاوه و شهرها و روستاهای این شهرستان مستقر شده است.

پرویز ایده پور؛ فرماندار شهرستان پاوه در این باره به خبرنگار کردپرس گفت: خوشبختانه از اولین ساعت آغاز رای گیری در پاوه شاهد حضور تاریخی مردم این شهرستان بوده ایم و امیدواریم که مسئولان قدر این حضور تاریخی مردم این مناطق را بدانند.

فرماندار پاوه بیان داشت: علیرغم مشکلاتی همانند بارندگی های روزهای اخیر و شب گذشته و نیز صعب العبور بودن بسیاری از روستاهای این شهرستان، خوشبختانه تمام صندوق های آرا به سلامت به مقصدهای خود رسیده اند.

ایده پور ادامه داد: برابر آخرین اطلاعیه وزارت کشور و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، درج اثر انگشت با استامپ در شعب اخذ رای اختیاری می باشد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات 14 کاندیدا برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می کنند.

کد خبر 254450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha