مورد مشکوکی از کرونا در آذربایجان غربی وجود ندارد

سرویس آذربایجان غربی- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تا این لحظه مورد مثبت یا مشکوکی از ابتلا به کرونا در هیچ یک از شهرهای آذربایجان غربی مشاهده نشده است.

به گزارش کردپرس، دکتر رسول انتظار مهدی در گفت و گو با اروم نیوز، با اشاره به اینکه به اطلاعاتی که توسط منابع غیرموثق در خصوص گسترش بیماری کرونا ویروس جدید ۲۰۱۹ از طریق فضای مجازی منتشر می شود اعتماد نکنید، اظهار داشت: مورد مثبت یا مشکوکی از کرونا در آذربایجان غربی وجود ندارد.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی تمهیدات لازم را در برخورد و جلوگیری از ابتلا یا گسترش ویروس کرونا انجام داده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تاکید کرد: برخلاف شایعاتی که در فضای مجازی دیده می شود، هیچ بخشی در هیچ یک از بیمارستان های آذربایجان غربی تعطیل یا در قرنطینه نیست و تا این لحظه هیچ موردی از کرونا در استان وجود ندارد.

انتظار مهدی با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و شست و شوی مداوم دست ها با آب و صابون، گفت: چندان نسبت به استفاده از ماسک توصیه نمی شود و شهروندان بهتر است برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس شست و شوی مداوم دست ها با آب و صابون و رعایت بهداشت را مدنظر قرار دهند.

کد خبر 254412

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha