جامعه «یارسان» تا کنون به جمع بندی برای حمایت از کاندیدایی نرسیده است

سرویس کرمانشاه ـ «سیدنجم الدین حیدری»، فرزند «سیدنصرالدین حیدری»؛ رهبر جامعه یارسان اعلام کرد که از هیچ کاندیدا و طیف انتخاباتی حمایت نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار کُردپرس، در این روزها همه کاندیداها در تکاپوی برنده شدن در این مارتن هستند، به هر دری می زنند که رضایت، تاییدیه و... بزرگان، احزاب و گروه ها را بگیرند.

در این میان بسیاری از کاندیداهای مجلس یازدهم در استان کرمانشاه با علم به اینکه پتانسیل رای جامعه «یارسان» بسیار بالاست، به دنبال جلب توجه «سیدنصرالدین حیدری» رهبر جامعه یارسان هستند.

در روزهای اخیر بسیاری از کاندیداها در مجالس سخنرانی خود از حمایت جامعه یارسان و شخص «سیدنصرالدین حیدری» سخن به میان آورده اند که نزدیکان به به سیدنصرالدین حیدری اعلام می دارند که تاکنون از هیچ نامزدی حمایت کتبی و ضمنی ننموده اند.

«سید نجم الدین حیدری»، فرزند «سید نصرالدین حیدری« رهبر جامعه یارسان در این باره به خبرنگار کردپرس می گوید: در برخی از سایتها و فضاهای مجازی اخباری دال بر حمایت «سیدنصرالدین حیدری» از کاندیدا و یا کاندیداهای خاصی منتشر می شود که هیچ یک از این اخبار صحت ندارد.

حیدری بیان کرد: به اطلاع مردم عزیز می رسانم که آقا سیدنصرالدین حیدری و تکیه حیدری تاکنون از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده است و خواهشمندیم که مردم به شایعات توجه نکنند و نظر "آقا" توسط افراد معتمد و رسما اعلام خواهد شد.

این در حالی است که در دوره های گذشته بسیاری از افراد برای کسب اقبال عمومی در بحث انتخابات به دنبال کسب حمایت از سوی سیدنصرالدین حیدری؛ رهبر جامعه یارسان بوده اند.

کد خبر 254088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha