خریداری آثار هنرمندان به نفع بیمارستان «امید» ارومیه

سرویس آذربايجان غربى- ٢٠ عدد تابلو عکس هنری خریداری شده از آثار هنرمندان عکاس با موضوعات مختلف به نمایشگاه فروش بیمارستان امید ارومیه، اهدا شد.

به گزارش کردپرس، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی در دیدار با اعضاء هیأت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این اداره کل استفاده از هنر برای معرفی خیرین به صورت ملموس برای اقشار مختلف جامعه است تا سطح حمایت مردم ارتقاء پیدا کند.

علیرضا نوروزی، ادامه داد: تا کنون ۲۰ آثار عکاسی شده از هنرمندان عکاس بصورت لمینت و قاب شده در اختیارهیأت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی برای فروش اهدا شده است.

او با بیان اینکه هنرمندان باید هنر خود را در اختیار ترویج فرهنگ خیرین قرار دهند، افزود: از ظرفیت هنرمندان کشور استفاده کرده و هنرمندان را دعوت کرده تا با تولید آثار فاخر زمینه کمک به انجمن های خیرین را مهیا نمایند.

نوروزی بیان کرد: امیدواریم هنرمندان هرچه بیشتر وارد این وادی شوند و از هنرشان در مسیر نشر کمک به خیرین بیشترین استفاده را ببرند زیرا این امور علاوه بر آثار مادی آثار معنوی زیادی هم برایشان به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 24957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha