فتحی: عملکرد سردار سلیمانی موجب عزت و شرف مسلمانان جهان شد

سرویس کردستان - نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد خوب و موثر سردار شهید قاسم سلیمانی موجب عزت و شرف مسلمانان و آزادی خواهان جهان شد.

به گزارش کرد پرس، محسن فتحی گفت: نهادینه شدن فرهنگ مدیریت جهادی سردار سلیمانی در دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در حل مشکلات موجود در جامعه و ریشه‌کن کردن فساد اقتصادی و پاسخگو کردن مسئولان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پاسداری از ارزش‌های اسلام، قرآن و منافع ملی مهم‌ترین شاخصه و ویژگی سردار سلیمانی بود، اظهار کرد: عملکرد خوب و موثر سردار شهید قاسم سلیمانی موجب عزت و شرف مسلمانان و آزادی خواهان جهان شد و نامش را برای همیشه در جهان جاودانه ساخت.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی الگوبرداری از سیره و روش این شهید گرانقدر از سوی تمام مسئولان در راستای خدمت هرچه بهتر به جامعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: شهید سلیمانی با نبوغ و استعداد بی‌مثالش در طول 40 سال مدیریت، درایت و صلابت توانست به فرمانده نظامی تبدیل شود که هژمونی ارتش آمریکا و استکبار جهانی در منطقه را به هم ریخت.

فتحی با عنوان اینکه شهید سلیمانی سرمایه و بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی بود و نظام اسلامی ایران به تربیت چنین فرمانده نظامی ‌به خود می‌بالد، ادامه داد: شهید سپهبد سلیمانی حتی در زمان شهادتش به منافع ملی خدمت کرد و رستاخیزی که مردم در مراسم بدرقه این فرمانده جبهه مقاومت به پا کردند نشان داد آرمان‌ها و خط سیر حاکم بر انقلاب اسلامی هنوز زنده است.

وی یادآور شد: شهید حاج قاسم سلیمانی از پرورش‌یافتگان مکتب انسان‌ساز قرآن و امام راحل بود که ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی دست از مبارزه و جهاد برنداشت.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحیه والا و ارزشی شهید سلیمانی در راه مبارزه با دشمنان به ویژه استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی ستودنی است و ترویج این تفکر مهم‌ترین نیاز امروز جامعه است، بیان کرد: نهادینه شدن فرهنگ مدیریت جهادی سردار سلیمانی در دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در حل مشکلات موجود در جامعه و ریشه‌کن کردن فساد اقتصادی و پاسخگو کردن مسئولان خواهد داشت.

کد خبر 24740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha