2 آزمایشگاه دانشگاه پیام نور کردستان عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی شدند

سرویس کردستان - رئیس دانشگاه پیام نور کردستان گفت: 2 آزمایشگاه این دانشگاه به دلیل داشتن شرایط لازم به عضویت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور درآمدند.

به گزارش کرد پرس، یعقوب احمدی گفت: آزمایشگاه مرکزی پیام نور سنندج و آزمایشگاه زیست فناوری مرکز بیجار عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی شدند.

وی با اشاره به اینکه عضویت در این شبکه آزمایشگاهی مستلزم داشتن شرایطی است، اظهار کرد: بعد از عضویت هم هر آزمایشگاه متعهد می شود براساس دستورالعمل فعالیت در این شبکه عمل کند.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان با بیان اینکه شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی هم به طور سالانه حمایت های لازم را به اعضای خود ارائه می‌کند، افزود: این حمایت‌ها در راستای تشویق مراکز به بهره‌مندی بهتر و بیشتر از ظرفیت‌ها و تجهیزات خود و همچنین تسهیل انتقال دانش و تجارب آزمایشگاهی بین مراکز عضو ارائه می‌شود.

احمدی ادامه داد: براساس آنچه اعلام شده در این شبکه خدمات آزمایشگاهی مختلفی در حوزه‌های مهندسي، پزشكي، علوم پايه، كشاورزي، بيوتكنولوژي ارائه خواهد شد.

وی یادآور شد: آزمایشگاه‌های مراکز پیام نور سنندج و بیجار دارای تجهیزات تحقیقاتی از جمله کروماتوگرافی با کارایی بالا، ماشین تراش، آزمون کشش میلگرد، طیف سنج نوری، الکتروفورز، دیونایزر، برش مقاطع نازک سنگ و ... است.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان بیان کرد: این دانشگاه برای ارائه آموزش‌های لازم به دانشجویان از همه توان و ظرفیت خود استفاده و در راستای ارتقای امکانات خود هم تلاش می‌کند تا مباحث درسی نیازمند آزمایشگاه به بهترین نحو به آنها ارائه شود.

کد خبر 24473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha