پست کنایه آمیز عضو ارشد حزب دمکرات در شبکه های اجتماعی درباره انتخاب سران قوای عراق

سرویس عراق و اقلیم کردستان - یک عضو ارشد حزب دمکرات کردستان با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی درباره چرچیل و شکست وی در انتخابات سراسری انگلیس، به شرایط سیاسی کنونی عراق کنایه زد.

به گزارش کرد پرس به نقل از پایگاههای عراقی، "بنگین ریکانی" عضو ارشد حزب دمکرات کردستان و وزیر مسکن و شهرسازی اسبق عراق در پستی در فیسبوک نوشت: [وینستون] چرچیل، یک پیروزی دست نیافتنی و بسیار دشوار را برای انگلیس به ارمغان آورد. با این وجود در انتخابات شکست خورد.

ریکانی در این باره نوشت: مردم از وی تقدیر کردند و خطاب به وی گفتند: جنگ را با شجاعت مدیریت کردی. اما انگلیس، امروز ویران شده است و به افرادی سازند نیاز دارد نه مردان جنگی.

عضو ارشد حزب دمکرات کردستان همچنین خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در مقابل همه کسانی که برای دفاع از کشور، سلاح به دست گرفته اند سر تعظیم فرود می آوریم اما عراق نیز امروز به شخصیت های میهن پرست و اهل تسامح، سازندگی و توسعه نیاز دارد.

یادآور می شود جریانات سیاسی عراق در حال رایزنی برای انتخاب سران قوای سه گانه آن کشور هستند و برخی از جریانات از انتخاب مجدد سران کنونی حمایت می کنند. گروهی از احزاب هم بر تغییر همه یا برخی از سران کنونی قوای عراق تأکید دارند.

کد خبر 24447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha