پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک مهر ایران به 40 هزار کردستانی

سرویس کردستان - مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کردستان گفت: از سال 1386 تا کنون ۳۹ هزار و ۷۵۱ فقره تسهیلات در زمینه اشتغالزایی، ازدواج و کمک به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در کردستان پرداخت شده است.

به گزارش کرد پرس، حسام الدین اسعدی در نشست با خبرنگاران که به مناسبت چهاردهمین سال تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد، گفت: از ابتدای تاسیس این بانک در کشور تاکنون، ۶ هزار و ۲۱۴ میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف به متقاضیان استان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: از آغاز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکنون ۳۹ هزار و ۷۵۱ فقره تسهیلات در زمینه اشتغالزایی، ازدواج و کمک به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کردستان با بیان اینکه در این مدت 3 هزار و ۴۴۲ فقره تسهیلات ازدواج به ارزش یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است، افزود: به مددجویان کمیته امداد ۹ هزار و ۲۸۷ فقره تسهیلات به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال و مددجویان بهزیستی نیز ۳۸۹ فقره به ارزش ۹۸ میلیارد ریال پرداخت شد.

اسعدی ادامه داد: در قالب بنیاد برکت هم ۱۰ هزار و ۲۹۴ فقره و یک هزار و ۹۲۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی یادآور شد: پرداخت ۱۰۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی به ارزش پنج میلیارد ریال به زنان سرپرست خانوار، پرداخت ۳۰ فقره تسهیلات به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مجمع خیرین سلامت، پرداخت ۱۵ هزار و ۱۰۹ فقره تسهیلات به ارزش ۳۴۱ میلیارد ریال در قالب بیمه دانا و واگذاری یک هزار و ۱۰۰ فقره تسهیلات به ارزش ۴۴ میلیارد ریال به کولبران در راستای ایجاد اشتغال، از دیگر مواردی بود که اسعدی به آن اشاره کرد.

کد خبر 23440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha