اختلاف نظر اعضای شورای شهر سنندج بر سر شهردار/احتمال برکناری شهردار سنندج قوت گرفت

سرویس کردستان – در حالی که تنها 6 ماه از سر کار آمدن اعضای جدید شورای شهر سنندج می گذرد، شنیده ها حاکی از آن است که شورای 9 نفره شهر سنندج با یکدیگر به اختلافات جدی در برخی موضوعات رسیده اند.

به گزارش کرد پرس، بر اساس اطلاعاتی که به خبرنگار کرد پرس رسیده است، در حال حاضر شورایی که با شعار همدلی و همکاری کار خود را آغاز کرده بودند، امروز تقریبا بعد از گذشت 6 ماه از حضورشان در این مسند به اختلافات عمیقی دست پیدا کرده اند و شورایی 9 نفره به 3 گروه تبدیل شده اند.

ظاهرا اعضای شورای شهر سنندج بر سر اولویت های کاری شورا و کارهای شهرداری سنندج دچار اختلاف نظر بوده و اختلاف نظر اصلی آنها نیز بر سر ادامه همکاری و یا برکناری شهردار سنندج است.

سیدانور رشیدی 16 مرداد ماه با حداکثر آرا از سوی اعضای شورای شهر به عنوان شهردار منتخب شهر سنندج انتخاب شد و اول مهر ماه نیز حکم شهرداری خود را از سوی وزیر کشور دریافت کرد.

تعدادی از اعضای شورای شهر سنندج با شهرداری که خود قبلا 3 دوره عضو شورای شهر بوده، به اختلاف رسیده اند و اکنون سودای برکناری و معرفی گزینه خود را در سر داشته و همین مسئله نیز باعث اختلاف نظر میان اعضای شورای شهر شده است.

کد خبر 23364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha