نیروی پیشمرگ حزب دمکرات اتهام کمک بە داعش در مخمور را تکذیب کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان – نیروهای 80 پیشمرگ وابسته به حزب دمکرات کردستان (پارتی)، اظهارات یک "فرمانده داوطلب مبارزه با داعش از اتحادیە میهنی در منطقه مخمور" مبنی بر کمک به داعش و جلوگیری از حضور وی در نبرد با داعش در منطقه مذکور" را رد کرد.

به گزارش کرد پرس به نقل از ناس نیوز، رسانه های کرد گزارش داده اند نیروی داوطلب مذکور که "غازی فیصل" نام دارد و از اعضای اتحادیه میهنی است در یک کلیپ ویدئویی نیروهای 80 پیشمرگ را کە تحت فرمان حزب دمکرات کردستان (پارتی) هستند؛ به جلوگیری از مبارزه با داعش در منطقه مخمور در راستای مسائل سیاسی متهم کرده است.

نیروهای 80 پیشمرگ وابسته به حزب دمکرات کردستان نیز در پاسخ به ادعاهای فیصل، با صدور بیانیه ای اعلام کردند: اظهارات وی علیه نیروهای ما مبنی بر ندادن اجازه مبارزه با داعش در منطقه و همچنین کمک به تشکیلات تروریستی داعش در منطقه، عاری از صحت و غیر واقعی است.

نیروهای مذکور همچنین تأکید کردند: چنین ادبیات ساختگی و بی پایه ای به هیچ عنوان با روحیه برادری، مبارزه و تلاش کردها تناسبی ندارد.

براساس این بیانیه، نیروهای پیشمرگ 80 آمادگی خود را برای ارائه کمک به شخص مذکور برای حضور در جبهه های مبارزه با تشکیلات تروریستی داعش اعلام کرده است.

اظهارات شخص مذکور، پس از آن منتشر می شود که در روزهای اخیر به دنبال حمله داعش به این منطقه، شماری از نیروهای پیشمرگ و شهروندان، کشته و زخمی شدند.

کد خبر 22689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha