9 سارق و مالخر اماکن خصوصی در سقز دستگیر شدند

سرویس کردستان – فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: 7 سارق خانه باغ و اماکن خصوصی و 2 مالخر توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ صیدعلی صفری در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، از دستگیری 2 نفر سارق خانه باغ در حین سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از خانه باغ ها در سطح شهرستان به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وي در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی 2 نفر سارق را هنگام سرقت دستگیر کردند، افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به 8 فقره سرقت از خانه باغ ها و مزارع در سطح شهرستان اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضایی شدند، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را به سامانه 110 اطلاع دهند.

سرهنگ صفری همچنین از دستگیری 5 سارق و 2 مالخر و کشف 18 فقره انواع سرقت اماکن خصوصی توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی در شهرستان سقز، شناسايي و دستگيري سارقان به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پليس با انجام اقدامات اطلاعاتي ، 5 نفر سارق اموال مسروقه و دو نفر مالخر را شناسايي و با هماهنگي قضائي در طی یک عمليات ضربتي ، متهمان را در مخفيگاهشان دستگير و مقادیری اموال مسروقه نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز یادآور شد: متهمان در بازجويي هاي فني و بررسی تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه سرقت، به 18 فقره انواع سرقت های منازل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان سقز اعتراف کردند.

سرهنگ صفری با اشاره به تکميل پرونده و تحويل متهمان به مراجع قضايي، به شهروندان توصيه کرد هشدارها و توصیه های پليس را جدي گرفته و با انجام اقدام های پیشگیرانه از سرقت محتویات خودرو و منزل و ... توسط سارقان و مجرمان حرفه ای جلوگیری کنند.

کد خبر 22476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha