بسیاری از مشکلات با تفکر و عمل بسیجی حل می شود

سرویس کردستان - مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تفکر بسیجی همراه با احساس مسئولیت و عمل بسیجی می تواند در رفع بسیاری از مشکلات موجود در جامعه موثر و مشکل گشا باشد.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ مهدی مهتابانی در جمع خبرنگاران کردستان با اشاره به اینکه هفته بسیج امسال با عنوان «بسیج پاره تن مردم است» نامگذاری شده است، گفت: در اهمیت و شأن و جایگاه بسیج همین بس که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند بسیج مردمی‌ترین و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است.

وی با اشاره به اینکه از 29 آبان تا 5 آذر ماه را هفته بسیج نامیده اند، اظهار کرد: به ترتیب روزهای هفته 29 آبان به نام بسیج، اقتصاد مقاومتی، 30 آبان بسیج، علم و پژوهش، 1 آذر بسیج، عدالت و مبارزه با فساد، 2 آذر بسیج، عزت ملی و مرزبندی با دشمن، 3 آذر بسیج، استقلال و آزادی، 4 آذر بسیج، سبک زندگی و در نهایت 5 آذر بسیج، معنویت و اخلاق نامگذاری شده‌ است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه بیت المقدس استان کردستان غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانوادهای معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بازدید و مانع زدایی از واحدهای راکد و نیمه فعال استان و همچنین برگزاری مسابقه دارت برای آقایان و بانوان اقشار مختلف بسیج را از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج دراستان کردستان عنوان کرد.

سرهنگ مهتابانی افزود: بسیجیان سلحشور با عزم آهنین در همه عرصه‌های خدمت بویژه جنگ تحمیلی ۸ ساله نشان دادند که در هر شرایطی حاضر اند تا جان خود را فدای انقلاب و نظام اسلامی کنند.

وی با بیان اینکه بسیجیان در میدان عمل ثابت کرده اند که در عرصه‌های مختلف آماده خدمت رسانی هستند، ادامه داد: فعالیت های این نیروی مردمی تا به آنجاییست که هرگاه حوادث غیر مترقبه اتفاق می افتد بسیج جزو اولین نیروهایی است که در صحنه حضور پیدا می کند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه بیت المقدس استان کردستان یادآور شد: تفکر بسیجی همراه با احساس مسئولیت و عمل بسیجی می تواند در رفع بسیاری از مشکلات موجود در جامعه موثر و مشکل گشا باشد.

سرهنگ مهتابانی بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ملت ایران نمادش بسیج است و تمام مردم ایران بسیجی هستند مگر آن دسته از افرادی که دل درگرو انقلاب و نظام ندارند.

وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی است تا نقش آفرینی و تلاش بسیجیان در چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را مجدد یاور شویم، گفت: بسیج مدرسه عشق است و هرکسی که وارد بسیج می‌شود باید با عشق به انقلاب اسلامی و اسلام خدمت کند.

کد خبر 21834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha