۱۱ اثر به مرحله نهایی سی و دومین جشنواره تئاتر کردستان راه یافت

سرویس کردستان - دبیر سی و دومین دوره جشنواره تئاتر کردستان از معرفی نمایش های منتخب سی و دومین جشنواره تئاتر استان خبر داد و گفت: ۱۱ نمایش با رای هیات داوران بازبین به مرحله نهایی این دوره از جشنواره راه یافت.

به گزارش کرد پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، فاتح بادپروا در جمع خبرنگاران گفت: محمدرضا درند، غلامرضا همتیان، فاروق حسن پور، سامان سیدابراهیمی و نیره مردی هیات داوران بازبین این دوره از جشنواره تئاتر استانی کردستان هستند.

وی با اعلام اینکه ۲۱ نمایش در استان متقاضی حضور در سی و دومین جشنواره تئاتر کردستان بودند، افزود: از این تعداد با رای هیات داوران ۱۱ نمایش به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استانی کردستان با اشاره به اینکه این دوره از جشنواره ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه جاری در سنندج برگزار می‌شود، اظهار کرد: نمایش‌های برتر هم به انتخاب هیات داوران به دبیرخانه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی می‌شوند.

بادپروا به معرفی نمایش‌های راه یافته به مرحله نهایی این دوره از جشنواره پرداخت و ادامه داد: "تنهایی" به کارگردانی زاهد زندی از سنندج، "سال خورده‌گی" به کارگردانی یاسر هاشم زاده و کاکران جباری از بیجار، "کرگردن" به کارگردانی افشین خدری از سنندج و"طوبی" به کارگردانی یونس صحرارو از قروه از جمله نمایش‌های راه‌یافته به این دوره از جشنواره است.

وی یادآور شد: دیگر نمایش‌های راه یافته به این دوره از جشنواره تئاتر استان شامل "پریشانی باد تا بی کرانه‌ها" به کارگردانی جعفر ولدخانی از بیجار، "نابی نایی" به کارگردانی شعیب مکتب‌داری و "قصه مردی که لب نداشت" به کارگردانی زانیار اصلانی از سنندج، "گاهی نویسنده" به کارگردانی محمد سلیمی از دیواندره، "مش غول اشتباه" به کارگردانی عمران مرادی و سیاوش جدیدی از سنندج، "نیشتمان" به کارگردانی مختار محمدی از مریوان و "ناگویا" به کارگردانی مظفر فتحی از کامیاران است.

کد خبر 20718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha