پرونده های خسارت دیدگان سیل مهاباد در اسرع وقت تهیه شود

سرویس آذربایجان غربی- استاندار آذربایجان غربی گفت: با پیگیری های انجام شده و تلاش نیروهای امدادی و خدمات رسان امیدواریم تا پایان امشب عملیات پاکسازی مناطق سیل زدە مهاباد به اتمام برسد .

به گزارش کردپرس، محمدصادق معتمدیان ، دقایقی پیش با حضور سرزده در شهرستان مهاباد از مناطق سیل زده این شهرستان بازدید کرد.

استاندار آذربایجان غربی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه خوشبختانه این سیل خسارت جانی نداشته است، گفت: با پیگیری های انجام شده و تلاش نیروهای امدادی و خدمات رسان در ساعات اولیه بعد از سیل لایروبی و پاکسازی خیابانها انجام شده و در حال حاضر نیز رفع آبگرفتگی ازمنازل مسکونی شهروندان مهابادی در مناطق سیل زده در حال انجام است.

معتمدیان با تاکید بر اینکه باید تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز سیل های مشابه در شهرستان مهاباد اندیشیده شود، افزود: معاون امور عمرانی استاندار و شهرداری باید مطالعات لازم در این زمینه و تدابیر لازم برای جلوگیری ازوقوع سیل های مشابه را انجام دهد.

او با قدردانی از تماس تلفنی رییس جمهور محترم و پیگیری های وزیر محترم کشور، اظهار داشت: پرونده خسارت دیدگان سیل مهاباد در اسرع وقت جمع بندی و برای اخذ خسارت به مرکز ارسال خواهد شد.

کد خبر 20608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha