برگزاری یادواره ۱۴۱ شهید بخش سیوان

سرویس ایلام - در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام امروز جمعه در شهرستان مهران و منطقه کنجانچم یادواره ۱۴۱ شهید بخش سیوان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار الله نور نوراللهی، از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس به عنوان سخنران اصلی این گفت: استان ایلام این افتخار را دارد که بدون یگان نظامی ارتش و سپاه که در آن مقطع شرایط خاص خود را داشت، با یگانهایی که اعزام شد و نیروهایی که به میدان آمدند، سد پیشروی دشمن شوند.

او گفت: امروز بیش از ۸۰۰ اتاق فکر شبهه می سازد و ۱۵۰۰ منافق پیر و فرتوت در اردوگاه تیرانا در آلبانی با برخورداری از ۲۲۰ کانال فارسی زبان و ترویج از طریق ۱۱۶ ماهواره تبلیغ می کنند و القا می کنند که نمی توان با مشکلات امروزی مقابله کرد ولی اگر راه را درست طی بکنیم راه علاج آن از داخل است.

سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این مراسم با اشاره به نقش عشایر استان ایلام بویژه عشایر بخش سیوان که در منطقه مرزی کولگ مستقر بودند در دفاع از کشور در آغاز جنگ تحمیلی، یادآور شد: اگر روزگاری عشایر در مناطق عملیاتی به همراه رزمندگان در دوران دفاع مقدس ایفای نقش کردند امروز نیز در جنگ اقتصادی ورود کرده و خدمات ارزنده ای را ارائه می کنند.

وی افزود: این یادواره آغاز همراهی و همدلی مسئولان با مردم عزیز است که در مناطق مختلف استان برگزار شده و امیدواریم در سال آتی رزمایش چند نقطه ای در سایر مناطق استان و به صورت همزمان برگزار کنیم.

به گزارش کردپرس، این یادواره با محوریت سپاه استان ، سازمان بسیج عشایری استان و بنیاد شهید و مشارکت اداره کل امور عشایر استان برگزار شد.

کد خبر 20607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha