محورهای مواصلاتی مهاباد پس از سیلاب بازگشایی شدند

سرویس آذربایجان غربی- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: چهار مسیر جاده‌ای در محورهای مواصلاتی این شهرستان که به علت سیلات مسدود شده بود، بازگشایی شده است.

به گزارش کردپرس، محسن خادمی بیان کرد: هم اکنون مسیر جاده پسوه با تلاش راهداران با استفاده از ۲ دستگاه گریدر و چهار دستگاه لودر بازگشایی شده و شهروندان در صورت ضرورت می توانند در این مسیر سفر خود را ادامه دهند.

او ادامه داد: همچنین جاده مسیر روستای "آلبلاغ" و "خاتون باغ" و خروجی شهر از طرف "قاضی‌آباد" نیز که به علت سیلابی شدن و سرازیر شدن گل و لای و سنگ مسدود شده بود، هم اکنون بازگشایی شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد افزود: یک دستگاه لودر اداره نیز برای کمک به عوامل شهری و ارایه خدمات به شهروندان گرفتار شده در سیلاب و گل و لای سرازیر ارسال شده است.

خادمی بیان کرد: هنوز گزارشی مبنی بر تخریب پل و یا مسدود شدن سایر مسیرهای ارتباطی دریافت نشده است.

به گزارش کردپرس، به نقل از ایرنا؛ بارش شدید باران از بعدازظهر امروز موجب جاری شدن سیل در چند نقطه از شهر و مسیرهای ارتباطی در حاشیه سد این شهر شد. شدت سیل در برخی نقاط به حدی است که تعدادی از خودروها را نیز با خود برده است.

تاکنون خسارت جانی گزارش نشده و تنها موجب بروز خساراتی به خودروهای مردم و برخی از ساختمان ها شده است که برآورد خسارت پس از فروکش کردن سیل اعلام خواهد شد.

کد خبر 20486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha