اخراج لاهور شیخ جنگی و متحدانش در شورای رهبری اتحادیه میهنی از این حزب

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک منبع در دفتر سیاسی اتحادیه میهنی اعلام کرد "لاهور شیخ جنگی" رئیس مشترک اتحادیه میهنی و شماری از همپیمانانش در شورای رهبری این حزب، از تشکیلات حزبی مذکور اخراج شده است.

به گزارش کرد پرس به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه کردستان 24، این منبع همچنین اعلام کرد: "آراس شیخ جنگی" برادر لاهور و رئیس دستگاه اطلاعات و امنیت وابسته به اتحادیه میهنی، "آلا طالبانی"، "شادمان ملا حسن" و "ژینو محمد" نیز از اتحادیه میهنی اخراج شده اند.

هنوز هیچ یک از نهادها و مقامات رسمی اتحادیە میهنی در خصوص اخراج لاهور شیخ جنگی و چهار عضو شورای رهبری حزب، اظهار نظر و بیانیە رسمی نداشتەاند.

تصمیم اخیر بافل طالبانی رئیس "َمشترک" اتحادیه میهنی پس از آن اتخاذ می شود که به دنبال برکناری لاهور شیخ جنگی از ریاست مشترک این حزب در هشتم ژوئیه گذشته، مشکلات داخلی در آن به اوج رسید و بافل طالبانی فرزند ارشد جلال طالبانی دبیرکل و مؤسس فقید اتحادیه میهنی اعلام کرد توسط پسر عمویش لاهور شیخ جنگی، مسموم شده است.

ملا بختیار و استاد حسن، از شخصیت های اصلی اتحادیه میهنی نیز با انجام آزمایشات پزشکی متوجه شدند که آنها نیز مسموم شده اند و ملا بختیار در حال حاضر در آلمان تحت مداوا است.

بافل طالبانی رئیس "مشترک" اتحادیه میهنی پیشتر اعلام کرده بود لاهور شیخ جنگی از امکانات اتحادیه میهنی برای گرفتن باج از شهروندان، قاچاق و ایجاد باند و تشکیلات و ارعاب شهروندان و همچنین فتنه انگیزی از طریق شبکه های اجتماعی، بهره گرفته است.

کد خبر 20411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha