فعالیت هلال‌احمر آذربایجان غربی در ۵۸ مرکز واکسیناسیون

سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از فعالیت در ۵۸ مرکز واکسیناسیون هلال‌احمر ۱۰ شهرستان این استان به منظور تسریع در روند واکسیناسیون عمومی خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، امیر جعفرزاده در این خصوص گفت: در حال حاضر در 10 شهرستان ‌، مراکز تجمیعی واکسیناسیون هلال‌احمر با هماهنگی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان‌ها فعال شده‌ و در حال همکاری هستند.

او افزود: در شهرستان‌های ارومیه، سلماس، خوی، بوکان، مهاباد، نقده، پیرانشهر، تکاب، سردشت و میاندوآب این مراکز با حضور جوانان جمعیت هلال احمر استان بعنوان طرح ایران یاران جوان مشارکت داشته و بصورت شیفت بندی های انجام شده در این مراکز حضور دارند.

امیر جعفرزاده گفت: باتوجه‌ به اینکه متولی حوزه سلامت در هر شهرستان، مراکز بهداشت همان شهرستان هستند از ابتدای پاندمی کرونا در هر شهرستانی که بهداشت اعلام نیاز کرده، جمعیت هلال‌احمر با تمام توان ورود کرده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان افزود: در طی هفته گذشته ۲۷۹ مرکز به روز، فعالیت داشته که در این مراکز ۱۵۸ نفر به روز اعضای برادران ،۴۷۲ نفر به روز اعضای خواهران با مراکز واکسیناسیون همکاری کرده و ۴۱ هزار و ۸۱۴ دوز واکسن طی این هفته نیز تزریق شده است.

کد خبر 19757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha