عضو جنبش "حقوق": امارات و اسرائیل نتایج انتخابات عراق را دستکاری کرده اند

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک عضو جنبش حقوق در عراق از وجود اطلاعاتی مبنی بر تقلب درباره انتخابات در خارج از این کشور خبر داد و گفت: اتهاماتی مبنی بر تغییر نتایج انتخابات پارلمانی عراق به نفع برخی جریانات، علیه امارات و اسرائیل مطرح است.

به گزارش کرد پرس به نقل از عین العراق نیوز، "حسین علی جاسم" در این باره گفت: براساس اطلاعات به دست آمده، امارات در ضربه زدن به جریانات متحد حشد شعبی از طریق تلقب در انتخابات دست داشته است.

حسین علی جاسم افزود: براساس اتهامات مطرح شده، امارات در راستای منافع اسرائیل، نتایج انتخابات را تغییر داده است و نیروهای سیاسی بیش از پیش بر مشخص شدن نتایج تحقیقات درباره دستکاری نتایج انتخابات و انتشار آن برای افکار عمومی اهمیت قائل هستند.

یادآور می شود به دنبال اعلام نتایج انتخابات پارلمانی عراق که دهم اکتبر جاری (۱۸ مهرماه) برگزار شد، شماری از احزاب و ائتلاف‌های سیاسی با اعتراض به نتایج انتخابات، ادعا می کنند نتایج انتخابات دستکاری شده است. شماری از شهرهای عراق نیز در روزهای گذشته شاهد تظاهرات‌ و تجمعات متعددی در اعتراض به این نتایج بوده است و معترضان خواستار شمارش دستی کلیه آراء هستند؛ زیرا معتقدند که در شمارش الکترونیکی آراء، دستکاری صورت گرفته است.

کد خبر 19463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha