٤٩ درصد مهابادی ها هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند

سرویس آذربایجان غربی- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: درصد جمعیت واکسیناسیون دز نخست بالای ۱۸ سال به بالای این شهرستان به ۷۲ درصد و دز دوم نیز به ۴۹ درصد رسیده است.

دکتر بهاالدین حسینی در گفت و گو با خبرنگار کردپرس افزود: آمار واکسیناسیون کرونا در شهرستان مهاباد از اول برنامه تا بیست و پنجم مهر ماه، ٢٠٠ هزار و ٨١٨ دز واکسن بوده است.

او افزود: از این تعداد ١٣٧ هزار و 2 دز نفر دز اول، ٦٣ هزار و ٧١٣ نفر هم دز دوم و ١٠٠ نفر نیز دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به آمار واکسیناسیون در بیست و پنجم مهرماه شهرستان نیز گفت: مجموع کل واکسن های تزریقی کرونا در این روز ٣ هزار و ٥٥٦ دز بوده است. که هزار و ٢١٣ نفر نوبت اول و ٢ هزار و ٢٧٣ نفر هم نوبت دوم واکسن کرونا را در پایگاه های تجمعی واکسیناسیون کرونا دریافت کردند.

دکتر حسینی با اشاره به اینکه در این روز به ۷۰ نفر هم نوبت سوم واکسن تزریق شد، ادامه داد: تعداد واکسن های تزریقی روزهای قبل ثبت شده در این روز ۲۴۵ بود که جمع ثبت شده در در بیست و پنجم مهر ماه را به ۳۸۰۱ دز واکسن می رساند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: درصد جمعیت واکسیناسیون دز نخست بالای ۱۸ سال به بالای این شهرستان به ۷۲ درصد و دز دوم نیز به ۴۹ درصد رسیده است.

حسینی با بیان اینکه امکانات مطلوبی برای واکسیناسیون در مهاباد ایجاد شده است، اضافه کرد: اکنون که شرایط مناسبی برای دریافت واکسن فراهم شده است شهروندان از این فرصت برای نجات جان خود و همنوعان شان استفاده کنند.

او تاکید کرد: لازم است که در کنار واکسیناسیون، شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیز به صورت کامل رعایت شود تا بتوان این پیک بیماری را مدیریت کرد.

کد خبر 19383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha