دستگیری ۸ مظنون همکاری با داعش در دیرالزور

سرویس سوریه-یگان‌های ویژه نیروهای سوریه دموکراتیک در عملیاتی ۸ فرد مظنون همکاری با داعش را در دیرالزور دستگیر کردند.

به گزارش کُردپرس، روز گذشته نیروهای دموکراتیک سوریه با حمایت هوایی و زمینی نیروهای ائتلاف بین المللی، هشت فرد تحت تعقیب را به اتهام وابستگی به گروه داعش در شهری در شرق دیرالزور در شرق سوریه دستگیر کردند.

یک منبع خبری نزدیک به نیروهای دموکراتیک سوریه در شهر الزر در ۳۵ کیلومتری شرق دیرالزور گفت:یگان های ویژه نیروهای سوریه دموکراتیک و نیروهای امنیتی داخلی "آسایش" با پشتیبانی هلیکوپترها و هواپیماهای بدون سرنشین نیروهای ائتلاف بین المللی به چندین محله در این شهر حمله کردند.

این منبع افزود: این عملیات پس از تحقیق و جمع آوری اطلاعاتی در مورد زمان حرکت افراد تحت تعقیب انجام شد و مظنونین در خانه های خود در حومه محله الحسیه در حین تلاش برای فرار دستگیر شدند.

وی افزود:در محل اختفا بازداشت شدگان تعدادی سلاح کلاشینکف، تپانچه نظامی، مقادیری مهمات و و اسناد کاغذی پیدا کرده اند که تعلق آن‌ها به این گروه افراطی و برنامه های ترور در منطقه را اثبات می کند.

هر از گاهی نیروهای دموکراتیک سوریه و ائتلاف بین المللی عملیات های امنیتی خود را در حومه دیرالزور برای تعقیب ستون‌های مخفی داعش در این منطقه تشدید می کنند.

کد خبر 19369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha