پهنای باند موبایل در شهرستان کامیاران ۲.۵ برابر افزایش یافت

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای پروژه های مختلف به منظور توسعه و ارتقا سطح کیفی خدمات تلفن همراه در شهرستان کامیاران گفت: پهنای باند موبایل در این شهرستان به میزان 2.5 برابر افزایش یافته است.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت گفت: با انجام این عملیات شاهد بهبود سطح کیفی شبکه انتقال در حوزه ارتباطات سیار برای مشتریان ساکن در این شهرستان هستیم.

وی با تشریح توسعه و ایجاد زیرساخت های موبایل در شهرستان کامیاران با هدف بهره مندی تعداد بیشتری از مشتریان و همچنین ارتقا کیفیت خدمات و سرویس های تلفن همراه، افزود: پهنای باند موبایل این شهرستان از 4G به 10G معادل 2.5 برابر ارتقا یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان کاهش ترافیک موبایل، امکان ارسال پیام با کیفیت بالاتر از طریق صوت و تصویر، فراهم کردن زیرساخت لازم برای ارتقا تکنولوژی های جدید بر روی سایت های تلفن همراه، دسترسی سریع تر به محتواها و داده های موجود در فضای مجازی و ... را از جمله مزایای اجرای این پروژه اعلام کرد.

حکمت اظهار کرد: مخابرات منطقه کردستان با سرمایه گذاری گسترده در این شهرستان نسبت به افزایش2.5 برابری پهنای باند در هفته گذشته اقدام کرده است.

وی به سرمایه گذاری های مخابرات منطقه کردستان در سال جاری در راستای ایجاد و تقویت زیرساخت های مخابراتی در تمام حوزه ها به ویژه در حوزه تلفن همراه اشاره کرد و ادامه داد: این مجموعه به واسطه استفاده روز افزون مشتریان از بسترهای دیتا در انجام کارهای غیر حضوری، بهره مندی از درگاه های موجود در فضای مجازی با هدف رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و اجرای دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدامات چشمگیر و مطلوبی انجام داده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: با در نظر گرفتن شرایط مدارس و شیوه های نوین کلاس های آموزشی، نسبت به فراهم کردن زیرساخت های لازم برای بهره مندی دانش آموزان و دانشجویان از کلاس های آنلاین بر بسترهای دیتا با کیفیت بهتر از قبل، برنامه ها و پروژه های متعددی تدوین و اجرایی شده است.

کد خبر 18362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha