مردم نقش موثری در تامین امنیت پایدار جامعه دارند

سرویس کردستان - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: ناجا در صدد است که مأموریت‌ها‌یش را با مشارکت مردم انجام دهد، چرا که مردم نقش موثری در برقراری و تأمین امنیت پایدار جامعه دارند.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ امیرهوشنگ حیددریان در جلسه برنامه‌ریزی و تدوین فعالیت‌ها و اقدامات متناسب با گرامیداشت هفته ناجا، با بیان اینکه شعار هفته ناجا امسال تحت عنوان پلیس هوشمند و امنیت پایدار است، گفت: هفته ناجا، فرصتی برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم بوده و اینکه بتوانیم بخشی از این خدمات را به استحضار مردم برسانیم.

وی از برپایی بیش از 50 نمایشگاه حضوری و مجازی در طول شش ماه گذشته در استان خبر داد و اظهار کرد: نیروی انتظامی در صدد است از پدیده‌های انتظامی جلوگیری کند و تا جایی که امکان دارد بزه را در کردستان و کشور کاهش دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه آگاهی‌بخشی، جلب مشارکت و اعتماد عمومی از اهداف شعار امسال هفته نیروی انتظامی است، افزود: قطعا یکی از اهداف ما عملی کردن شعار سال است.

سرهنگ حیدریان با بیان اینکه در این هفته بزرگداشت و تجلیل از کارکنان، ارتقاء سرمایه اجتماعی، نمایش اقتدار، ارتقاء فرهنگ ایثار و ... را در دستور کار داریم، بیان کرد: از لحاظ جمعیت، جغرافیا و جرم رتبه میانی اما از نظر میزان جرم رتبه 33کشور را داریم و این امنیت پایدار در استان را نشان می‌دهد.

گفتنی است، امسال از ۱۷ تا ۲۳ مهر ماه با شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

کد خبر 18290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha