«خسرو عزتی» به عنوان شهردار قروه انتخاب شد

سرویس کردستان- شورای شهر قروه پس از مباحث و چالش های بسیار بالأخره «خسرو عزتی» که پیش از این سرپرست شهرداری بود را به عنوان شهردار انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار کردپرس، شامگاه پنجشنبه نشست انتخاب شهردار در شورای شهر برای نخستین بار به صورت علنی و با حضور خبرنگاران و فعالان رسانه های اجتماعی برگزار شد. نشستی 8 ساعته که به انتخاب سرپرست فعلی شهرداری یعنی «خسرو عزتی» خاتمه یافت.

رئیس شورای شهر قروه در این نشست با بیان اینکه «جبار صادقی، فریدون محمدی، خسرو عزتی و هادی مرادیانی» افرادی بودند که از لیست 24 نفره نهایی شدند، از انصراف «هادی مرادیانی» که از اعضای شورای شهر هست قبل از برگزاری نشست فوق خبر داد.

به گفته «یحیی رستمی» از 3 گزینه باقیمانده پس از بررسی و رأی اعضا تنها دو نفر یعنی «فریدون محمدی و خسرو عزتی» بالا آمدند که از میان این دو «خسرو عزتی» با 5 رأی موافق و 2 رأی مخالف به عنوان شهردار قروه انتخاب شد.

گفتنی است «خسرو عزتی» دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارتباطات، متولد سال 56 با سابقه 18 سال در شهرداری قروه، هم پانزدهمین سرپرست شهرداری و هم سی و چهارمین شهردار انتخابی شورای شهر خواهد بود.

جزییات این نشست 8 ساعته در قالب نشست خبری اعضای شورای شهر به زودی انتشار خواهد یافت...

کد خبر 18209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha