بیش از 13 هزار نفر به صورت سرپایی در مراکز پزشکی قانونی کردستان معاینه شدند

سرویس کردستان – مدیرکل پزشکی قانونی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه بیش از 13 هزار نفر به صورت سرپایی در مراکز پزشکی قانونی سطح استان معاینه شدند.

بهتاش خانی آباد در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: در 5 ماهه امسال 13 هزار و 691 نفر به صورت سرپایی در مراکز پزشکی قانونی معاینه شدند که نسبت به 13 هزار و 375 نفر مدت مشابه سال قبل 2.3 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان کردستان، از کل مراجعین سرپایی که به ادارات پزشکی قانونی در 5 ماهه امسال مراجعه کردند، 9 هزار و 510 نفر مرد و 4 هزار و 181 نفر زن بودند.

مرگ 5 نفر بر اثر برق گرفتگی

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان همچنین اظهار کرد: در 5 ماهه سال جاری 5 نفر بر اثر حوادث برق گرفتگی در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به 6 نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل یک مورد کاهش داشته است.

خانی آباد ادامه داد: بر اساس اطلاعات ثبت شده در مراکز پزشکی قانونی استان کردستان، همه فوت شدگان حوادث برق گرفتگی 5 ماهه امسال مرد بودند.

کاهش فوت شدگان سوءمصرف مواد مخدر

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آمار فوت شدگان بر اثر سوءمصرف مواد مخدر اشاره کرد و یادآور شد: در 5 ماهه امسال 17 نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در استان کردستان جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان با بیان اینکه این آمار نسبت به 18 نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل 6 درصد کاهش داشته است، بیان کرد: همه فوت شدگان مصرف مواد مخدر در 5 ماهه امسال مرد بودند.

کد خبر 17613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha