دفاع مقدس نقطه عطف ایجاد همبستگی و اتحاد ملت ایران بود

سرویس کردستان – استاندار کردستانی طی پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به تمامی مردم شهید پرور کردستان تبریک گفت و جنگ تحمیلی را نقطه عطف ایجاد همبستگی و اتحاد ملت ایران عنوان کرد.

به گزارش کرد پرس، در پیام بهمن مرادنیا آمده است: «۳۱ شهریور هر سال یادآور آغاز جنگ تحمیلی در سال ۱۳۵۹ است که توسط رژیم بعث عراق و به سرکردگی صدام حسین خونخوار علیه کشور و انقلاب نوپای ما آغاز شد.

جنگ تحمیلی که با حمایت همه ابرقدرت ها و بعضی از کشورهای مرتجع منطقه از رژیم بعث عراق علیه ایران آغاز شد نقطه عطفی در ایجاد همبستگی و اتحاد ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (رە) به شمار می رود که فرزندان این مرز و بوم با از خودگذشتگی، ایمان راسخ و توکل بر خداوند بی همتا در طول هشت سال دفاع جانانه از این سرزمین و اسلام ناب محمدی همه نقشه ها و دسیسه‌ها را خنثی و پایه های نظام اسلامی استحکام بخشیدند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطرە شهدای دوران جنگ تحمیلی، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به تمامی مردم عزتمند و شهید پرور استان کردستان که بیش از 5 هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کردەاند تبریک عرض کردە و سلامتی همگان را در راە آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی و کردستان سربلند مسئلت می کنم.

کد خبر 17558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha