توقف موقت واکسیناسیون کرونا در مهاباد/ محموله جدید هفته آینده وارد می شود

سرویس آذربایجان غربی- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با توجه به استقبال مردم از دریافت واکسن کرونا در حال حاضر ذخیره واکسن شهرستان مهاباد به اتمام رسیده البته این موضوع استانی است و به زودی محموله جدید از راه می رسد.

به گزارش کردپرس، دکتر بهاالدین حسینی با اشاره عدم اجرای روند واکسیناسیون در مهاباد طی روزهای اخیر اظهار کرد: این امر را مربوط به پروسه انتقال، ارسال و توزیع واکسن از مرکز به استان آذربایجان غربی و سپس شهرستان ها است.

او ادامه داد: اجرای هر یک از این مراحل زمان بر بوده و باید مقدمات لازم و کافی برای توزیع واکسن ها در شهرستان ها و مراکز واکسیناسیون استان صورت بگیرد.

دکتر حسینی گفت: از روز یک‌شنبه هفته آینده مصادف با ۱۴ شهریور ماه دوباره روند تزریق واکسن کرونا آغاز می شود و افرادی که زمان دریافت واکسن آنان فرارسیده است می‌توانند از هفته آینده به مراکز تجمیعی واکسیناسیون سطح شهرستان مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به استقبال مردم از دریافت واکسن کرونا در مهاباد گفت: خوشبختانه آمار مرگ و میر شهرستان کاهش یافته و این مورد ناشی از اثر گذاری مطلوب واکسیناسیون است.

کد خبر 16347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha