خوش نشینی آقای معاون در مهمانسرای اردوگاه سلیمان خاطر سنندج

سرویس کردستان – بر اساس اخباری که به دست خبرگزاری کُرد پرس رسیده، یکی از معاونان مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بیش از یک سال است که در یک از مهمانسراهای اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج، اقامت دارد.

به گزارش کُرد پرس، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کردستان از سال گذشته منزل مسکونی خود در سنندج را تخلیه کرده و در یکی از مهمانسراهای اردوگاه تفریحی – آموزشی شهید سلیمان خاطر سنندج جا خوش کرده است.

همین چند سال پیش بود که آموزش و پرورش کردستان در اقدامی غیر قانونی و بدون گرفتن مجوزهای لازم، اقدام به ساخت چندین مهمانسرا در داخل اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج کرده بود و حالا هم خبر می رسد که معاون پرورشی اداره کل در یکی از این مهمانسراها اقامت دارد.

ظاهرا آقای معاون به دنبال افزایش قیمت اجاره بها طی سال گذشته، منزل مسکونی 3 طبقه خود را که اتفاقا در یکی از بهترین نقاط شهر سنندج نیز قرار گرفته است اجاره داده و خود به یکی از مهمانسراهای اردوگاه سلیمان خاطر رفته و از تمامی امکانات رفاهی مانند آب، برق، گاز و حتی تلفن این مکان نیز به صورت کاملا رایگان در حال استفاده است.

حالا باید منتظر بود و دید نهادهای نظارتی چگونه با این سواستفاده جناب معاون برخورد می کنند و پاسخ مدیرکل آموزش و پرورش و واکنش خود شخص متخلف نیز در این رابطه چگونه است؟

کد خبر 15936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha