زمین بیش از 3200 متقاضی طرح اقدام ملی شهر سنندج تامین شد

سرویس کردستان - معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان گفت: تامین زمین برای تمامی متقاضیان طرح اقدام ملی شهر سنندج که مرحله اول واریز وجه را تکمیل نموده اند انجام شد.

به گزارش کُرد پرس، مصطفی رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای کلیه متقاضیانی که در سامانه طرح اقدام ملی ثبت نام و واریز وجه کرده اند، در گام اول تامین اراضی که در تعهد ما بود را انجام دادیم که بالغ بر 3 هزار و 200 متقاضی می شود.

وی افزود: تعدادی از این پروژه ها هم اکنون به مرحله اجرا رسیده که پروژه 140 واحدی در سایت مسکن مهر بهاران و پروژه 200 واحدی رسالت که توسط بنیاد مسکن در حال انجام بوده و به تازگی پروانه آن صادر شده است را شامل می شود.

معاون مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: در مرحله بعد توانستیم موافقت شورای عالی شهرسازی و معماری ایران را برای سه پهنه بزرگ مقیاس در شهر سنندج که با توجه به موقعیت توپوگرافیک و تپه ای شهر بسیار در مضیقه بودیم را اخذ کنیم.

رضایی یادآور شد: این سه پروژه بزرگ مقیاس شامل جانمایی 800 واحد در شهرک زاگرس، یک هزار و 200 واحد در شهرک ورمقانی و یک هزار و 500 واحد در شهرک اسلام اباد سنندج است که عملیات طراحی نقشه و مشخصات اجرایی آن توسط مشاوران ذیصلاح در حال انجام است و پیمانکاران آن از سازندگان توانمند استان انتخاب شده اند و در آستانه عقد قرارداد و آغاز عملیات اجرایی هستیم.

کد خبر 15929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha