9 تیم راهداری در محورهای ارتباطی کردستان آماده‌باش هستند

سرویس کردستان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: ۹ تیم راهداری برای مواجهه با مخاطرات سیلاب در محورهای ارتباطی استان، در حالت آماده باش هستند.

به گزارش کرد پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان, محمدراشد مدرس گرجی, اظهار کرد: عصر امروز در پی بارش های رگباری در مناطق مختلف استان، ورودی جاده اصلی دیواندره – سنندج محدوده روستای کوله، دچار سیلاب و گل و لای شد که ۱۵ راهدار در قالب سه اکیپ طی سه ساعت آن را پاکسازی و بازگشایی کردند.

وی افزود: در کیلومتر ۱۵ تا ۲۰ محور بیجار - زنجان هم وضعیت مشابهی وجود داشت که یک تیم از راهداری بیجار مسیر را بازگشایی کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه ۲۰۰ متر از این ۲ مسیر زیر سیلاب بود، ادامه داد: اگر چه طول راه ارتباطی درگیر سیل کم بود ولی شدت سیلاب زیاد بود و باعث شد در تردد خودرها اختلال به وجود آید.

مدرس گرجی یادآور شد: بنا بر اعلام هواشناسی، شهرستان های سنندج، دیواندره و بیجار بیشتر از دیگر مناطق استان در معرض بارش های رگباری هستند که از رانندگان درخواست می شود تا در تردد در محورهای ارتباطی این شهرستان ها، به ویژه طی امشب و فردا احتیاط لازم را داشته باشند.

کد خبر 14546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha