شورای ششم قروه به دنبال حل معضل پسماند/تلاش برای گذر از بحران

سرویس کردستان- سخنگوی شورای ششم قروه خبر از تلاش و پیگیری اعضای شورا برای حل معضل پسماند و دیگر مشکلات شهری را با بهره گیری از تجربیات اساتید و الگوبرداری از شهرهای موفق در این حوزه را داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، شورای ششم قروه سیزدهم ماه جاری در حالی روی کار خواهد آمد که به گفته سخنگوی شورا اولویت کاری اعضا رفع معضل پسماند و دیگر مشکلات شهری قروه خواهد بود.

«محمدرضا آئینی» در گفت و گو با خبرنگار کردپرس به دغدغه شورا برای حل معضل پسماند قروه پرداخت و اظهار داشت: در راستای حل این مشکل صبح امروز یکشنبه با هماهنگی لازم به نمایندگی از اعضای شورای شهر دیداری با دو نفر از مسئولان مرتبط در وزارت کشور داشته و به بحث و رایزنی درباره مشکل پسماند قروه و دیگر مشکلات مرتبط پرداخته شد.

او از دیدار با «محمدرضا صمیمی» مدیرکل شهرداری ها و امور شوراهای وزارت کشور با محوریت بهبود مدیریت شهری در کنار توسعه شهری و الگوبرداری از شهرهای موفق گفت.

همچنین «آئینی» به دیدار با «حسین باخدا» مجری مدرن ترین سایت های بازیافت وزارت کشور اشاره کرد و افزود: در این دیدار از معضل پسماند قروه صحبت شد و تصمیم بر این است که معضل پسماند قروه یکبار برای همیشه حل شود لذا شورای ششم از تجربیات دکتر باخدا در این زمینه استفاده خواهد کرد.

به گفته سخنگوی شورای ششم قروه اعضای شورای جدید به دنبال حل معضلات جدی شهر منجمله پسماند هستند و قصد داریم از بحران پیش رو خارج شویم لذا از علم اساتید برجسته و شهرهای موفق در این حوزه بهره خواهیم برد./

* گفت و گو: زیبا امیدی فر

کد خبر 14487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha