پنج سارق در سقز دستگیر شدند/14 دستگاه خودروی سرقتی کشف شد

سرویس کردستان - فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: 4 نفر سارق و یک نفر مالخر در سقز دستگیر شدند که در بازرسی از محل های اختفای آنان ۱۴ دستگاه خودروی سرقتی در این شهرستان کشف شد.

به گزارش کرد پرس, سرهنگ صیدعلی صفری اظهار کرد: چهار سارق و یک نفر مالخر در این شهرستان دستگیر شدند و ۱۴ دستگاه خودروی مسروقه در طرح تشدید مبارزه با سرقت توسط ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و کشف شد.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات ضربتی ماموران انتظامی شهرستان سقز در راستای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت ۴ سارق خودرو و یک نفر مالخر در این راستا شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز هدف از اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت را افزایش ضریب امنیتی در سطح حوزه استحفاظی عنوان کرد و ادامه داد: با تلاش ماموران در این طرح عملیاتی ۱۴ دستگاه انواع خودروی سرقتی دارای سابقه سرقت از شهرستان سقز و استان های همجوار کشف شد.

سرهنگ صفری با اشاره به مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد افیونی که سلامت جامعه را هدف گرفته اند از خانواده ها به عنوان حامیان نیروی انتظامی خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ در جریان قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

وی در بخشی از سخنان به دستگیری ۲ نفر سوداگر مرگ در هفته های گذشته خبر داد و بیان کرد: در بازرسی از این افراد، مقدار ۵ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده بود.

کد خبر 14256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha