کارخانه سیمان بیجار تامین نیاز کردستان را در اولویت قرار دهد

سرویس کردستان - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: در شرایط فعلی کارخانه سیمان بیجار باید تامین نیازهای مورد نیاز استان را در اولویت قرار دهد.

به گزارش کُرد پرس، خالد جعفری پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان به مشکلات ایجاد شدە در بخش سیمان کشور اشارە کرد و اظهار کرد: این مشکلات در کشور موقتی است، چرا که میزان تولید سیمان بیش از نیاز مصرف است.

وی افزود: انتظار می رود با توجه به اینکه کارخانه سیمان بیجار تنها کارخانه سیمان استان است باید تامین نیازهای استان در اولویت باشد تا کارهای عمرانی و کارگاه های تولید بتن استان با مشکل مواجه نشوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با بیان اینکه هم اکنون ۹۰ درصد مصرف سیمان استان از کارخانە تولید سیمان بیجار تامین می شود، ادامه داد: ما در هر شرایطی برای تداوم تولید کارخانه سیمان بیجار تلاش کردیم و با توجه به اینکه دیگر قطعی برق برای کارخانه های سیمان رفع شدە امیدواریم طی روزهای آیندە به صورت کامل مشکلات بخش سیمان مرتفع شود.

جعفری یادآور شد: تامین نیاز روزانه سیمان استان مصوبه کارگروە تنظیم بازار و کارگروە تسهیل و رفع موانع تولید استان است و باید اجرایی شود.

گفتنی است در یکصد و شصت و ششمین کارگروە تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان با پنج دستور کار در بخش های صنعت، بانکی و شرکت شهرک ها برگزار شد.

کد خبر 14067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha