تردد کامیون در جاده جدید سنندج مریوان ممنوع است/استقرار پلیس راه در محور

سرویس کردستان – رئیس پلیس راه های کردستان گفت: از روز پنجشنبه جاده جدید سنندج – مریوان به طور رسمی به زیر بار ترافیک رفته و تردد خودرو در آن جریان داشته است.

سرهنگ عیسی گوهری در گفت و گو با کُرد پرس، اظهار کرد: در حال حاضر تردد کامیون در جاده جدید سنندج – مریوان ممنوع بوده و تابلوی مورد نیاز در خصوص این ممنوعیت نیز در ابتدای محور نصب شده و انتظار می رود رانندگان این موضوع را رعایت کنند.

وی افزود: از زمان باز شدن این محور نیروهای پلیس راه کردستان نیز در قالب چند اکیپ در طول مسیر استقرار یافته اند تا از بروز تخلفات احتمالی جلوگیری کرده تا مشکلی برای شهروندانی که از این مسیر تردد می کنند، به وجود نیاید.

رئیس پلیس راه های کردستان ادامه داد: با توجه به اینکه در مسیر جدید سنندج مریوان از پیچ های پی در پی خبری نیست و مسیر همواری را شاهد هستیم که احداث شده بدون شک رانندگان با سرعت بیشتری رانندگی می کنند و از همین رو انتظار داریم با رعایت سرعت مطمئنه از بروز حوادث جلوگیری کنند.

سرهنگ گوهری یادآور شد: سبقت غیرمجاز نیز در این محور می تواند بسیار حادثه آفرین باشد چرا که سرعت تردد در این محور بدون شک نسبت به جاده قدیمی بیشتر خواهد بود.

وی بیان کرد: از رانندگان ماشین های سنگین نیز درخوست داریم که به تابلوی تردد کامیون ممنوع احترام گذاشته و فرهنگ رانندگی خود را به خوبی نمایش بگذارند تا هم خود و هم دیگران را دچار دردسر نکنند.

کد خبر 12754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha