دعوت از پنج تن از وزرای دولت کاظمی برای حضور در پارلمان وبررسی بحران کمبود برق

سرویس عراق و اقلیم کردستان – ریاست پارلمان عراق از پنج تن از وزرای دولت مصطفی کاظمی برای گفتگو درباره بحران کمبود برق در این کشور و پیامدهای آن خبر داد.

به گزارش کرد پرس به نقل از شفق نیوز، بخش اطلاع رسانی مجلس عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: حسن کعبی نایب رئیس اول مجلس از وزرای برق، نفت، اقتصاد، برنامه ریزی و صنایع این کشور برای حضور در جلسه مجلس درباره بررسی بحران کمبود برق دعوت کرد.

کعبی روز گذشته از کمیته مبارزه با فساد این کشور خواسته بوده نتایج 54 پرونده ارسالی از سوی کمیته تحقیق درباره قراردادهای وزارت برق در سال های گذشته را اعلام نماید. وی همچنین وزارتخانه های برق، نفت و اقتصاد را مسئول بحران کمبود برق در این کشور اعلام کرده بود.

وزارت برق عراق امروز پنج شنبه اعلام کرد: اتاق عملیات این وزارتخانه نشست فوری و فراگیری برای بررسی تأمین برق همزمان با موج شدید گرما در عراق برگزار کرد و دستور ارائه یک نقشه کاری جدید و بررسی "نقشه های قدیمی" و مشکلات قطعی کامل برق را صادر کرد.

یادآور می شود عراق به دلیل جنگ های پیاپی و بی ثباتی امنیتی و همچنین افزایش فساد در این کشور با بحران کمبود برق مواجه است.

کد خبر 12684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha