کردستان نیازمند همکاری و همدلی همه مدیران است/جادە جدید سنندج به مریوان هدیه نظام به مردم بود

سرویس کردستان - استاندار کردستان گفت: برای رسیدن به توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری و همدلی میان همه نیروها و مدیران هستیم.

به گزارش کُرد پرس، بهمن مرادنیا صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان، اظهار کرد: در استان کردستان باید همکاری و تعامل تنگاتنگی میان مدیران و تصمیم گیران وجود داشته باشد تا بتوانیم خدمات بیشتر و تاثیر گذارتری به مردم ارائه دهیم و عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به بهره برداری از جاده جدید سنندج به مریوان نیز اشاره کرد و افزود: این جاده یکی از هدایای نظام به مردم کردستان بود که در سایه همکاری و همدلی میان مدیران دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح و مجموعه دستگاه قضایی محقق شد.

استاندار کردستان ادامه داد: جاده سنندج به مریوان یک پروژه ۱٨ ساله بود که تا سال ۹۶ تنها ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در چهار سال گذشته ۵٨ درصد پیشرفت به خود دید و در نهایت به اتمام رسید.

مرادنیا یادآور شد: تا هفتم مرداد ماه سال جاری نیز راه آهن همدان به سنندج به اتمام خواهد رسید و فرودگاه سقز نیز تا عید قربان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی در ادامه رئیس پیشین سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان را شخصی متواضع، توانمند و بدون حاشیه عنوان کرد و بیان کرد: انتظار داریم رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح همان رویه را ادامه دهند.

گفتنی است در این مراسم از خدمات ۱۱ ساله مجتبی شیرودبزرگی تقدیر و سیدعلی سیدحقی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان معرفی شد.

کد خبر 12566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha