استاندار کردستان: جاده مریوان- سنندج تحقق یک مطالبه چند ساله است

سرویس کردستان - استاندار کردستان گفت: طی چند سال اخیر اقدامات مناسبی در راستای توسعه زیرساخت های کردستان اتفاق افتاده و در حال حاضر نیز پروژه های مهم بسیاری مانند راه آهن سنندج، فرودگاه سقز و کریدورهای شمال به جنوب و شرق به غرب در دست اجرا هستند.

به گزارش کرد پرس، بهمن مرادنیا در مراسم افتتاحیه محور جدید سنندج - مریوان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: امروز و با بهره‌برداری از پروژه جاده جدید سنندج- مریوان، به لحاظ اهمیت روزی تاریخی و به یادماندنی برای مردم این استان است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه مهم، آرزوی چندین ساله مردم کردستان و ایمنی راه‌ محور سنندج - مریوان، افزایش یافته و باعث توسعه منطقه خواهد شد.

استاندار کردستان ادامه داد: تا پایان دولت دوازدهم، راه آهن همدان - سنندج نیز به بهره‌برداری برسد، افزود: امیدواریم در زمان باقی مانده فعالیت این دولت، فرودگاه سقز به عنوان دومین فرودگاه استان هم به بهره‌برداری برسد که قطعا توسعه شهرستان‌های سقز و بانه را به دنبال دارد.

مرادنیا یادآور شد: برای همین پروژه راه اهن همدان - سنندج، طی ۱۶ ماه اخیر، اعتبارات بسیار ویژه‌ای تخصیص یافته است، ضمن اینکه در یکی ۲ ماه گذشته، از ریاست جمهوری درخواست کردم که با اختصاص اعتبارات نقدی به پروژه‌های چندین ساله استان به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: این نوید را به مردم استان می دهم که با تلاش های انجام شده در پروژه‌های بخش‌های حمل و نقل ریلی و آب، توسعه کردستان با سرعت در پیش است.

کد خبر 12524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha