اجرای تدابیر شدید برای تامین امنیت سفارتخانه‌ها در بغداد

سرویس عراق و اقلیم کردستان - مدیرکل حفاظت از تاسیسات و شخصیت ها در وزارت کشور عراق از آغاز اقدامات امنیتی شدید در اطراف سفارتخانه های خارجی در پایتخت این کشور خبر داد.

به گزارش کردپرس به نقل از السومریه نیوز، سرلشکر عامر صدام، مدیرکل حفاظت از تاسیسات و شخصیت ها در وزارت کشور عراق بامداد امروز (یک شنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که با دستور عادل عبدالمهدی، نخست وزیر این کشور، اتخاذ اقدامات امنیتی شدید برای تامین امنیت سفارتخانه های کشورهای مختلف در شهر بغداد آغاز شده است.

در این بیانیه آمده است: بر اساس دستور نخست وزیر عراق که از سوی وزیر کشور به ما ابلاغ شده، امنیت هیئت های دیپلماتیک و سفارتخانه ها خط قرمز است و به عنوان وزارت کشور تحت هیچ شرایطی اجازه تعرض به آن را نمی دهیم.

این مسئول عراقی ضمن اعلام این که تدابیر امنیتی شدید از سوی نیروهای مستقر در مناطق مختلف شهر بغداد برای تحکیم امنیت سفارتخانه های کشورهای مختلف اتخاذ شده، تاکید کرد: برای مقابله با هر گونه فعالیت و تحرک مشابه آن چه طی روزهای اخیر در سفارتخانه بحرین روی داد با هدف جلوگیری از هر گونه تلاشی در راستای بر هم زدن امنیت و ثبات سفارتخانه ها، طرح هایی وضع شده است.

کد خبر 123088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha