دو رویداد مهم به مناسبت روز فرهنگی کرمانشاه

سرویس کرمانشاه- پیرو مصوبه‌ی شورای اسلامی شهر و تاییدیه وزارت کشور،6 تیر به عنوان روز فرهنگی کرمانشاه ثبت شد و به این مناسبت برای اولین بار روز فرهنگی کرمانشاه با اجرای برنامه هایی طی یک هفته پاس داشته شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار کردپرس با بیان این مطلب گفت: به مناسبت روز فرهنگی کرمانشاه، امروز چهارشنبه( 5 تیر)، آئین نکوداشت دکتر محمدعلی سلطانی پژوهشگر و نویسنده صاحب نام کرمانشاهی و رونمایی از کتاب ارجنامه‌ی سلطانی با حضور جمعی از اهالی و فرهیختگان فرهنگ و هنر استان های کرمانشاه و مهمانانی از کردستان و مسئولان استان در هتل پارسیان برگزار شد.

مهدی عبدالمالکی افزود: تا ساعتی دیگر هم نگارخانه ای که نام استاد میرجلال الدین کزازی بر آن نقش بسته است، افتتاح خواهد شد.

لازم به ذکر است، به گفته‌ی مازیار رضایی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرمانشاه، ششم تیرماه به مناسبت جشن نیلوفر روز فرهنگی کرمانشاه نام گذاری شده است. نیلوفر، نمادی محلی، ملی و بین المللی است که قابلیت‌های بالایی برای جهانی شدن دارد؛ لذا بنابر مطلب یاد شده روز ششم تیرماه در کنار پنجم مرداد روز ملی کرمانشاه، به عنوان روز فرهنگی کرمانشاه معین شد.

کد خبر 122893

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha