110 شعبه آرای مردم بانه را جمع آوری می کنند

سرویس کردستان - فرماندار شهرستان بانه گفت: 110 شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرا مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را در جمع آوری می کنند.

به گزارش خبرنگار کرد پرس، اسماعیل رستم پور روز جمعه در حاشیه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان بانه اظهار داشت: شعبه های جمع آوری آرای شامل 51 شعبه ثابت و 59 شعبه سیاری است که 47 شعبه شهر بانه و شهرهای تابعه و 63 شعبه در روستاهای این شهرستان مستقر شده است.

وی اضافه کرد: برای برگزاری سالم و پرشور انتخابات در بانه تمام پروتکل های بهداشتی در شعبه های رای گیری با فاصله اجتماعی رعایت شده همچنین شعبه های اخذ رای نیز نسبت به دوره های قبل افزایش یافت.

رستم پور گفت: 605 نفر در روستاها و 75 نفر در بانه و شهرهای بانه، کانی سور، آرمرده و بوئین کاندید ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا شدند که انتخابات همزمان در 133 روستای شهرستان بانه برگزار می شود.

وی اظهار داشت: بسترهای لازم برای انتخابات با شکوه در همه شعبه های اخذ رای فراهم شده و در هر شعبه هفت نفر پروسه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا را برگزار می کنند.

فرماندار شهرستان بانه با اشاره به حضور گسترده مردم شهرستان بانه در پای صندوق های رای افزود: با حضور مردم مرزدار شهرستان بانه در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام اضافه می شود و مردم متعهد و انقلابی بانه بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید میثاق می کنند.

وی با اشاره به انصراف هفت نفر از کاندیداهای شورای اسلامی شهر گفت: 82 نفر کاندیدای شورای اسلامی در شهرهای بانه، کانی سور، بوئین و آرمرده شدند که تاکنون هفت نفر از این افراد انصراف دادند و 75 نفر در این رقابت ها ماندگار شدند.

رستم پور ادامه داد: در انتخابات شورای اسلامی روستاهای بانه نیز 10 نفر انصراف دادند و در 133 روستای بانه انتخابات برگزار می شود.

رییس هیات انتخابات شهرستان بانه نیز با اشاره به اینکه صیانت از آرای مردم وظیفه برگزار کنندگان انتخابات است، گفت: در شهرهاستان بانه 110 بازرس و هفت سر بازرس و یک نفر بازرس ویژه و 6 نفر اعضای هیات بازرسی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را نظارت می کنند.

به گفته وی، از ابتدای شروع انتخابات در تمام شعبه های ثابت و سیار شهرستان بانه بازرسان م هیات های نظارت حضور فعال دارند و فرآیند برگزاری انتخابات را از نزدیک دنبال می کنند.

کد خبر 11853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha