رقابت ٦ نفر برای هر کرسی شورای شهر در آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: یک هزار و ۵۷۷ نفر کاندیدای شورای اسلامی در شهرهای آذربایجان غربی تایید صلاحیت شده که با توجه به این آمار، برای هر کرسی شهری به طور متوسط ۶ نفر رقابت می کنند.

به گزارش کردپرس، علی مصطفوی در جمع خبرنگاران افزود: ۲ هزار و ۷۹۵ صندوق در استان برای اخذ رای مردم در روز ۲۸ خردادماه جاری پیش‌بینی شده است.

او اضافه کرد: از این تعداد، یک هزار و ۸۷۴ صندوق ثابت و ۹۲۱ صندوق سیار است که آرای مردم را در اقصی نقاط استان جمع آوری می کنند.

مصطفوی ادامه داد: از این تعداد، یک هزار و ۲۱۰ صندوق ویژه شهری و بک هزار و ۵۸۵ صندوق نیز روستایی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات را در این استان برگزار می کنند.

مصطفوی گفت: یک هزار و ۵۷۷ نفر کاندیدای شورای اسلامی در شهرهای آذربایجان غربی تایید صلاحیت شده که با توجه به این آمار، برای هر کرسی شهری به طور متوسط ۶ نفر رقابت می کنند.

او بیان کرد: از تعداد ثبت نام کنندگان در روستا ها نیز ۱۱ هزار و ۱۲۲ نفر تایید صلاحیت شده و در ۲ هزار و ۷۱ روستا انتخابات برگزار خواهد شد و برای هر کرسی شورای اسلامی روستایی نیز به طور متوسط ۱.۷ نفر رقابت می کنند.

۲۸ خردادماه جاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 11242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha