تشدید نظارت بر بازار در روزهای پایانی سال

سرویس کرمانشاه - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه گفت: توزیع مناسب، نظارت صحیح و اصولی و تسریع در روند فروش، سه راهکاری هستند که در کاهش التهابات بازار و نگرانی مردم موثر است، به همین خاطر بر روی تحقق این سه مورد مصمم هستیم.

به گزارش خبرنگار کردپرس، هدایت حاتمی در جلسه تنظیم بازار که با حضور دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مرتبط برگزار شد، افزود: همه توان خود را بکار گرفته‌ایم که ضمن کنترل مناسب بازار، از هرگونه افزایش خودسرانه قیمت ها جلوگیری کنیم .

وی با بیان اینکه تاکنون با چند متخلف نیز برخورد جدی صورت گرفته است، گفت: بر این باورم که تنظیم بازار با همراهی و همکاری دولت، بازاریان و مردم امکان پذیر است و در این راه به کمک همه نیازمندیم.

معاون استاندار عنوان کرد: بازار در زمینه توزیع گوشت قرمز، مرغ و شکر به سامان رسیده است و در خصوص تامین میوه هم هیچگونه نگرانی وجود ندارد و میوه با قیمت مناسب به دست مردم خواهد رسید.

حاتمی در خصوص تمهیداتی که برای توزیع اقلام ضروری اندیشیده شده است، اظهار کرد: سیستم شبکه سازی در جریان توزیع را با به کارگیری تمام دستگاه‌های اجرایی و نظارتی طراحی کرده‌ایم که مشکلی بابت توزیع وجود نداشته باشد.

وی افزود: در این سیستم بعضی از گروه‌های هدف که معمولاً از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند را شناسایی کرده و از آنها بصورت ویژه حمایت می‌کنیم تا کالاهای اساسی به موقع در سبد مصرف آنها قرار گیرد.

کد خبر 107448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha