قدردانی از حضور مردم ر پیش کنگره 69 شهید شهرستان دهگلان /اقتصاد مقاومتی راه حل مشکل اقتصادی است

سرویس کردستان- مشاور فرمانده سپاه پاسداران ایران صبح امروز در پیش کنگره اجلاسیه 5400 شهید استان کردستان که در دهگلان برگزار شد گفت: مشکل امروز کشور دیگر منافقین و ضد انقلاب نیست بلکه مشکل اقتصادی است و راه حل آن، اقتصاد مقاومتی و حضور مردم است.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ سردار سرتیپ «حسین دقیقی» با قدردانی از حضور مردم و مسئولین در پیش کنگره 69 شهید شهرستان دهگلان که در تالار "شادی" این شهرستان برگزار شد، گفت: ملتی که از رزمندگان راه استقلال و آزادی قدردانی نکند لیاقت استقلال و آزادی را ندارد.

به گفته وی، دهگلان از جمله مناطقی بود که ضد انقلاب حساسیت ویژه ای بر روی آن داشتند و تلاش می کردند تا این منطقه را به پایگاه سلفی گری تبدیل کنند که با آگاهی روحانیت اهل سنت، با سلفی گری و تفکرات سلفی گری مقابله کردند.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران ایران، شیوه امروز جنگ دشمن با ایران را متفاوت از گذشته دانست و عنوان کرد: در گذشته دشمن به علت ناشی گری با پرچم "داس و چکش" و شعارهای کمونیستی وارد می شد اما امروز با پرچم "لا اله الا الله" وارد میدان می شود.

وی با اشاره به وجود تعدد قومیت های فراوان در ایران، حفظ وحدت در چنین سرزمینی را دشوار دانست و تاکید کرد: با وجود تعدد اقوام زیاد در ایران، اسلام توانسته است همه اقوام را زیر یک پرچم با هم پیوند دهد.

جریان های سیاسی نیز نقشی در توسعه کشور ندارند

وی در ادامه به جریان های مختلف سیاسی در کشور اشاره کرد و اظهار کرد: جریان های مختلفی که امروز به عنوان گسل های اجتماعی تعریف می شود عامل وحدت و توسعه نیست حتی جریان های سیاسی نیز نقشی در توسعه کشور ندارند.

وی با اشاره به اهمیت وجود وحدت در کشور، آن را یک عمل صالح برشمرده و وجود یک محور برای آن را لازم دانسته و یادآور شد: محور وحدت، ولایت فقیه است که وحدت ما در کشور بر اساس آن شکل گرفته است.

سردار سرتیپ پاسدار «حسین دقیقی» اشاعه تفکر سلفی گری در جهان را در راستای سرکوب جریان بیداری اسلامی دانست و گفت: جریان بیداری اسلامی تبدیل به یک جریان دفاعی در برابر تهاجم دشمن شد و امروز نقاب از صورت عده ای که رهبران کشورهای اسلامی هستند کنار رفته است و دیگر نمی توانند با جریان سلفی گری، ایجاد تفرقه کنند.

لزوم ورود مردم به بازار سرمایه گذاری

سردار سرتیپ پاسدار «حسین دقیقی» در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اظهار کرد: مشکل اصلی امروز ما دیگر منافقین و ضد انقلاب نیستند بلکه مشکلات اقتصادی هستند بنابراین نباید آن را نادیده بگیریم.

وی خواستار ورود مردم به بازار سرمایه گذاری شد و گفت: تا زمانی که اقتصاد ما دولتی باشد نمی توانیم توسعه پیدا کنیم بنابراین لازم است مردم وارد بازار سرمایه گذاری شوند.

به گفته مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و حضور مردم در بازار سرمایه است بنابراین نباید منتظر ماند تا دولت زنجیره ارزش ایجاد کند بلکه مردم می توانند با ورود به میدان عمل، این منطقه را تبدیل به قطب بزرگ کشاورزی کنند.

کد خبر 107017

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha