حشد الشعبی: حمله مخمور، ما را از نابودی تروریسم و پاکسازی کشور بازنمی‌دارد

سرویس عراق و اقلیم کردستان - حشد الشعبی تاکید کرد که حمله به نیروهای آن در شمال عراق باعث نمی شود از تعقیب و نابودی تروریسم و پاکسازی کشور دست بکشند.

به گزارش کردپرس به نقل از موازین نیوز، سازمان حشد الشعبی عراق عصر امروز (پنج شنبه) با صدور بیانیه ای در واکنش به حمله شب گذشته عناصر مسلح گروه تروریستی داعش به نیروهای حشد ترکمانی در نزدیکی شهر مخمور در شمال این کشور، تاکید کرد که این حمله مانع از ادامه تعقیب و نابودی تروریسم و پاکسازی کشور نمی شود.

حشد الشعبی در بیانیه خود در این باره آورده است: حمله مخمور، نیروهای حشد الشعبی و سرویس های امنیتی را از تعقیب هسته های تروریستی، نابودی باقی مانده های داعش و پاکسازی خاک کشور از لوث و جنایت آنها بازنمی دارد.

این در حالی است که کاروان نیروهای ترکمانی حشد الشعبی شب گذشته هنگام بازگشت از شهر موصل، مرکز استان مرزی نینوا در شمال غرب عراق به شهرستان دوز خورماتو در شمال شرق استان صلاح الدین در شمال این کشور، در نزدیکی شهر مخمور در جنوب استان اربیل، مرکز اقلیم کردستان هدف حمله تروریست های داعش قرار گرفت و در نتیجه آن نیز شش تن از نیروهای حشد جان خود را از دست دادند و 31 نیروی دیگر نیز زخمی شدند.

کد خبر 106813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha