اطلاعیه شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان‌غربی در خصوص حواشی حضور وزیر صمت در بوکان

سرویس آذربایجان غربی- روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان‌غربی با صدور اطلاعیه ای، در خصوص حواشی حضور وزیر صمت بوکان شفاف سازی کرد.

به گزارش کردپرس، در اطلاعیه شرکت شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک آذربایجان غربی، آمده است: صبح دیروز، هفتم خرداد در جریان بازدید علیرضا رزم حسینی وزیر صمت و هیات همراه جهت بررسی ظرفیت‌ها و مشکلات یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بوکان، یکی از صاحبان واحدهای مستقر در آن شهرک که تخلفاتی را در سابقه حضور خود در این شهرک دارد، در حضور وزیر، استاندار، نماینده مجلس و سایر مهمانانی که برای بازدید و رفع مشکلات واحد تولیدی سازه کشت حضور داشتند، بدون مقدمه اقدام به مقدمه چینی و پراکنده گویی به قصد انتفاع از شرایط سیاسی و انتخاباتی، مباحثی را مطرح کرد که در ادامه به درگیری لفظی با نماینده آن شهرستان منجر شد.

در ادامه این اطلاعیه اظهار شده است: روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی ضمن تکذیب درگیری این فرد با وزیر صنعت، معدن و تجارت، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی را به امانتداری و انتشار صحیح و درست اخبار دعوت می کند.

به گزارش کردپرس، دیروز در جریان بازدید وزیر صمت از واحدهای صنعتی استان در بوکان فردی که خود را نماینده شهرک های صنعتی آذربایجان غربی معرفی کرده بود خطاب به وزیر گفت: سفر شما ۱۰ روز مانده به پایان دولت شوی تبلیغاتی است، خیلی دیر آمدید. هشت سال منتظر وزیر صنعت، معدن و تجارت هستیم، واحدهای صنعتی استان زیر فشار اقتصادی قرار دارند، مشکل ما کمبود نقدینگی است.

کد خبر 10586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha